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Publications 2004

Articles

Palazzo, G., and Palazzo, B. "Ethikorientierte Personalentwicklung in Banken", In: Andreas Wagner & Christian Seidel (eds.): Ethik in der Bankenpraxis, Frankfurt: Bankakademie Verlag, 2004.

Palazzo, G., "Demokratisierung der Erinnerung", In: Christian Lotz, Thomas R. Wolf & Walther Ch. Zimmerli (eds.): Erinnerung. Philosophische Positionen und Perspektiven, Paderborn: Fink, 2004.

Palazzo, G., "Trojanische Pferde", In: Klaus Leisinger & Hans Ruh (eds.), Ethisches Management, Zürich: Orell Füssli, 2004.

Usunier, J.-C., "L'étudiant est-il un consommateur d'éducation? ", Revue Economique et Sociale, 62, n°1, mars 2004, 113-128.

Usunier, J.-C., "L'avenir: La marchandisation de l'enseignement supérieur?", Revue Economique et Sociale, 62, n°2, juin 2004, 107-121.

Usunier, J.-C., "Comment enseigner la négociation?", Revue Française de Gestion, volume 30, n°153, novembre-décembre, pp. 63-86.

 

Livres et contributions dans des volumes édités

Pasquier, M., Dreosso, C and Rauch, A., „Kommunikation 2010: Eine Delphi-Studie zu den Entwicklungen des Marketingkommunikation, Haupt Verlag, Bern, 2004,

Prime N., Usunier J.C. (2004), "Marketing International: Développement des Marchés et Management Interculturel", 2ème édition, Librairie Vuibert, Paris, 360p.

 

Conférences

Czellar S. and David Luna, "The Impact of Automatic Attitudes on Product and Brand Evaluations: The Moderating Effect of Consumer Expertise," (submitted to the 2005 Society for Consumer Psychology Winter Conference).

Czellar S. and Palazzo G., "The Impact of Perceived Corporate Brand Values on Brand Preference: An Exploratory Empirical Study," 33d European Marketing Academy Proceedings, Murcia: European Marketing Academy.

Dubois B., Gilles L. and Czellar S., "Consumption Strategies to Overcome Ambivalence: The Case of Ruses Making Luxuries Acceptable," 33d European Marketing Academy Proceedings, Murcia: European Marketing Academy.

Czellar S., "Self-Monitoring and Attitude Accessibility Revisited," Society for Consumer Psychology 2004 Winter Conference Proceedings, San Francisco: Society for Consumer Psychology, pp. 183-84.

Dubosson-Torbay M. et Mathe H., "Gestion des espaces de transaction de service et avantage compétitif: formulation d'une démarche et d'un outil d'évaluation de la performance" Séminaire International de Recherche en Management des Activités de Services, La Londe les Maures, France, Juin.

Dubosson-Torbay M. et Mathe H., "Servicescape management and performance measurement", IAE d'Aix-en-Provence, Research Seminar, 06/2004.

Marguerat D., Cestre G., "Eco-Labelled Product Purchase and Recycling Behaviour, a Structural Equations Model", 33rd European Marketing Academy Conference (EMAC), Murcia, Espagne (P), mai.

Mathe H. et Dubosson-Torbay M., "Driving Service Productivity through Process Transformation and Operations Offshoring : Short-term Fix or Long-term Improvement of Competitive Position?", XIVth International Conference of RESER, Toulouse, 2004.

Palazzo G., Czellar S. (2004), "The Impact of Corpoarate Brand Values on Brand Preference", EMAC conference Murcia, 18.-21. mai.

Perrinjaquet A., Furrer O., Lantz C. (2004), "L'impact des valeurs personnelles des employés sur leurs attitudes d'orientation marché", 20ème Congrès International de l'Association Française de Marketing, Saint-Malo, 6-7 mai.

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